Soalan Lazim


1.Bagaimana untuk membuat tempahan barangan?
   a.SMS/Whatsapp/E-mail nama, alamat dan jenis barang tempahan termasuk kuantiti.
   b.Cadangan DESIGN boleh disertakan sekali jika ada.
   c.DEPOSIT sebahagian (50%) untuk PENGESAHAN tempahan. 
      (Contoh: Barangan RM 200, Deposit RM 100). 

2.Penghantaran Barangan?
   a.Ambil sendiri (Self Collect)
   b.Pos ke tempat lokasi yang dipersetujui.
   c.'Cash On Demand' (C.O.D) : Tidak digalakkan.
  
3.Bole 'MURAH' lagi?
   a.Harga dalam PROMOSI TERKINI adalah yang amat berpatutan.
   b.Tempahan secara kuantiti dan berulang, boleh dipertimbangkan.
   c.Sila semak harga di mana2 sebelum membuat rundingan/tempahan.

4.Lokasi kedai di mana?
   a.Sila klik di ruangan 'Pejabat Kami'.
   b.Cawangan di Terengganu masih baru, kedai akan dibuka dalam masa terdekat.
  
5.Nak jadi EJEN juga bole?
    a.Bole, amat dialu-alukan. Keutamaan diberikan kepada MUSLIMIN/MUSLIMAH sahaja.
    b.SMS/Whatsapp/E-mail nama, alamat dan pengalaman jika ada.
    c.Pendaftaran secara online juga boleh dilakukan.

6.Tempah dulu, bayar kemudian bole? Kira hutang la..
    a.Bayaran TUNAI sahaja.
    b.Kad Kredit juga diterima.
    c.Paypal juga bole digunakan jika ada. 

7.Berapa minimum order?
    a.1000 pcs untuk flyers.
    b.5000 pcs untuk katalog.


8.Bila boleh siap?
    a.Tempahan siap dalam masa seminggu (Bergantung pada keadaan semasa).
    b.Tempahan akan diproses (DESIGN) terlebih dahulu sebelum dicetak (PRINT).


   




No comments:

Post a Comment